مصاحبه آرشیو خبر ها
این شروع راه ما است

این شروع راه ما است

سرمربی یوونتوس پس از 2 باختی که تیمش در دو هفته ابتدایی سری آ متحمل شد باید در هفته سوم مقابل کیه وو قرار بگیرد . ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با کیه وو در مورد شرایط تیمش و این مسابقه گفت :


" مطمئنا بازی فردا برای ما بسیار مهم خواهد بود ، ما باید با تمام توان به میدان بویم و برای جبران اتفاقاتی که در هفته های گذشته رخ داده تلاش کنیم . دیدار فردا برای ما بسیار سخت خواهد بود زیرا در برابر تیمی بازی می کنیم که 6 امتیاز دارد و ما از 2 بازی هنوز امتیازی نگرفتیم "

" باید بدانیم که کار برای ما بسیار دشوار است ، ما قهرمان فصل گذشته هستیم و تمام تیم ها برای بردن ما تلاش می کنند اما باز هم تکرار می کنم که هنوز امتیازی نگرفتیم و برای جبران این باید بسیار بکوشیم "

" کیه وو تیمی است که دو بازی را برنده شده ، آن ها بخوبی فوتبال بازی می کنند و در دفاع و حمله خوب هستند باید بخوبی مقابل آن ها قرار بگیریم و حق اشتباه نداریم "

" بازیکنان ما در حال آماده شدن و هماهنگی هستند ، در فصل پیش بازی های خوبی را همه از یووه دیدند و ما برای تکرار و بهتر شدن اینجا هستیم اما تغییرات زیادی هم داشتیم و با بازگشت مصدومین پیشرفت می کنیم "

" این استارت دوران سخت ما خواهد بود زیرا ما از فردا به مدت 1 ماه باید هر 3 روز یک بار به میدان برویم و آماده بازی شویم. این نیاز به تمرینات پرفشار و منظم و تلاش زیادی دارد که امیدوارم بتوانیم به بهترین شکل آن را پشت سر بگذاریم "

" بازیکنان در حال آماده شدن هستند ، تنها می توان گفت که آزاموا و خدیرا را در اختیار نداریم و سار بازیکنان در حال تمرین و یا ریکاوری هستند "

" همانطور که گفتم تغییرات در یووه انجام شده ، باید با این جابجایی ها کنار آمد و برای هماهنگ شدن تلاش کرد. من می دانم که بازیکنان من توانایی این را دارند که باز هم در قالب جدید موفق شوند "

مارکیزیو بازی می کند ؟

" بله ، او به ترکیب برمی گردد و فردا از دقیقه 1 به میدان می رود "

" بازیکنان ملی پوش از اردوهای ملی به تمرین آمدند و باز هم نمی توان فشار %100 به آن ها آورد ، اما تلاش کردیم که آماده بازی برای یووه شوند و فکر می کنم که شرایط خوبی در تیم وجود دارد "

" ما برای دو باختی که متحمل شدیم ناراحتیم اما هرگز احساس سرافکندگی و نا امیدی نداریم ، زیرا می دانیم که بازی های زیادی ماند و فرصت برای هر اتفاقی وجود دارد پس باید تلاش کنیم "

بازی با منچسترسیتی ؟

" مطمئنا سخت است ، اما من اکنون تنها به کیه وو فکر می کنم و برای این بازی تیمم را آماده کردم. برنامه هایمان بصورت کامل آماده است ولی بازی به بازی پیش م رویم و بر روی بازی پیش رو تمرکز می کنیم "

موراتا ؟

" من شرایط او را زیرنظر دارم ، وضعیت او بهتر شده اما نمی توان بطور حتم در مورد بازی کردنش نظر داد "

"  فردا برای ما شروع جدیدی است ، یووه امتیازی ندارد و این می تواند شروع برای گرفتن امتیاز باشد . البته تیم من بازی های خوبی انجام داده که می تواند به مراتب بهتر هم باشد. از فردا باید اولین 3 امتیاز را بگیریم و برای قهرمانی تلاش کنیم "

" بارتزالی بازیکن خوب ما است اما در بازی قبل تصمیم گرفتیم که او را در ترکیب قرار ندهیم ولی فردا می توانیم به او فکر کنیم . البته کاسرس هم جایگزین خوبی برای او بوده است "

الکس ساندرو ؟

" او خرید خوبی است که باید در سمت راست خط دفاعی ما تلاش و رقابت کند ، فکر می کنم که فردا او می تواند در ترکیب اصلی ما قرار بگیرد "

لمینا را برای کجا در نظر گرفتید ؟ می تواند مقابل دفاع بازی کند ؟

" او بازیکن خوبی است اما باید با شرایط فوتبال ایتالیا منطبق و هماهنگ شود ، او می تواند به عنوان جانشینی برای مارکیزیو در مقابل خط هافبک بازی کند "

" ما همیشه تحت فشار هستیم اما باید با این شرایط کنار بیاییم ، زیرا یووه تیمی است که تحت نظر قرار می گیرد. تحلیل ها را در مورد خودم و تیمم می خوانم و می دانم که چه انتظاری از ما می رود ، ما در شرایطی 2 بازی را انجام دادیم که همیشه تعدادی از بازیکنان نبودند "

" اکنون شرایط مناسب تر شده ، ملی پوشان بازگشته اند و ما برای هماهنگی می توانیم برنامه هایمان را دنبال کنیم . می دانم که با این بازیکنان می توانیم به اهداف بلندی که در ایتالیا و اروپا داریم دست پیدا کنیم "

هرنانس ؟

" او بازیکن بزرگی است ، بازیکنی که می تواند در ترکیب بخوبی نقش هافبک را ایفا کند و می دانیم که مشکلات ما را حل خواهد کرد . توانایی بازی در مقابل خط دفاعی و همچنین به عنوان هافبک هجومی را دارد و در شرایط تاکتیک پذیری بالایی است . هرنانس تمینات خوبی را داشته و آماده بازی برای یوونتوس می باشد "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: